Lördag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-20 » 19:26:13
Här sitter man på en lördag, nykter och allt. Samlar en massa vuxen poäng genom att ha tagit åt sig helg jobb oxå ;) Duktig va?
Så ingen myskväll med tjejorna blev det, cry cry.. Vi får se till att åka ner till Örebro och hälsa på bästa Evelinn snart nån gång. Imorgon slutar jag klockan tolv, då kommer mamsen och hämtar mig och min nya cykel, blir att åka till Horndal och rida sen hem och mysa :)
Sitter nere i källaren och väntar på Elin som är och hämtar Patrik. Vi ska kolla film och ta det lugnt.
Haha blev lite extra jobb idag på jobbet, det började regna spannmål på tre våningar, var bara till att skotta ut det mesta sen dammsuga upp resten. Jag HATAR dammsugarna som är där, så stora och klumpiga, man gör illa sig hela tiden fan.
Nej nu ska jag tanka hem en film, C'ya suckers!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?