Lördag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-06 » 11:24:31
Nu vart det ett bra tag sen jag skrev något här. Åkte ju till Rättvik förra torsdagen och har inte haft tillgång till något internet. Iaf så hade vi en underbar vecka i Rättvik, rätt lugnt blev det faktiskt. Himla skönt. Vi festade, käkade god mat, hyrde trampbåtar,stekte på stranden och kollade på en massa bilar såklart :) Kommer lite bilder sen när jag orkar lägga in dem. Vi kom ju hem från Rättvik i torsdags, och på kvällen var jag tvungen att åka till Sala för att jobba min första dag på fredagen. Sov hos kusin Anna, hon visade mig runt i huset som dem köpt :)
Iaf så tror jag att jag kommer trivas som fisken i vattnet på jobbet, roliga människor och helt ok uppgifter att göra. Vi tar prover på böndernas olika skördar, så som vete, råg osv.. Även lite annat. Så alltså är vi i silon och jobbar på lantmännen. Var iväg med chefen och köpte ett par schysta skor och ett par jobbarbyxor :) Efter jobbet tog jag tåget hem.
Det är tomt hemma, Mattias, Palm, Stellan och Nanette drog ju till Turkiet i fredags morse. Hur ska jag klara mig? Haha.
Sitter just nu i soffan och hör hur regnet öser ner, usch. Ska åke med Elin till Sala klockan ett och förhoppningsvis träffa Lena och Algot medans Elin är iväg på ett möte. Sen blir det myskväll med trevligt folk!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?