Onsdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-24 » 16:59:33
Lite dåligt med uppdatering på senaste, men jag ooorkar helt enkelt inte!
Senaste dagarna har sett ut på förljande vis: Jobbade söndag, sen kom mamma och hämtademig. Åkte med henne till Horndal och red sen skjutsade hon mig till Korskrogen :) Var i garaget, åkte sedan till Leena och Dennis och planerade lite ;) Heemlis! Sen till Korskrogen igen och sen hem till lägenheten.
Måndag morgon var man inte direkt pigg, drog till tåget och åkte till Sala för att jobba. Jobbade kväll igår och innan jag började så var jag ner på stan och fixade lite saker. Idag slutade jag som vanligt klockan fyra. Sitter just nu inne på Emelies rum och är trött och har ont i huvudet :( Tänkte jag skulle ut på en promenad lite senare sen kolla på någon film :)
Haha bror min blev av med körkortet nu i några månader för fort körning och Mattias får förhoppningsvis tillbaka sitt denna vecka :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?