Tisdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-08-09 » 19:45:17
Jajjemen, det är tisdag idag. Kom till Sala på eftermiddagen i söndags, åkte bil med Elin hit. Fick ett fint välkomnande, Isak kastade mat på mig, spottade, slog mig och sen så ställde han sig och pissade på mattan som ligger framför tvn. Haha snacka om en vilding, men han var ganska uppspelt för att det var så mycke folk här just då.

Har jobbat it vå dagar nu och det går prima ballerina, har nu fått min uppgift och mina arbetstider satta. Fast måndagar kommer jag kankse börja lite senare så ja åker tåg på måndag morgon dit istället för på söndag kväll. Iaf så ska jag sköta torkarna uppe på våning två, ta prover varje timme på olika spannmål.
Igår när vi kom hem fårn jobbet så käkade jag sen la jag mig i sängen med datorn och råkade visst somna, klockan var halv åtta :O Haha sov till klockan ett då ja vakna å inte ritkigt fattade vad ja gjorde. Sov med kläder å allt på, sen had eja fått 5 st sms, ja som alltid brukar höra min telefon. Ah tog av mig lite kläder sen somnade jag om och sov tills klockan ringde sex imorse.
Idag har ja ju som sagt jobbat, sen valde jag att gå hem, så jag och Anna gick först till affären sen fortsatte jag hemåt. Hann hem innan åskan och regnet kom, sicken tur ja hade! Käkade mat och nu sitter ja nere på rummet, håller på att skriva lite på en svenska uppgift. Snart klar :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?