Måndag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-11 » 12:38:03
Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag hurra hurra hurra ;P 22 barre nu då. Tiden bara rinner iväg!
Igår kväll klockan halv tio kom vi hem från en galen helg i Norge - gatebil. Helgen kan samman fattas med bilar, fylla, tuttar och en massa trevligheter med mina kära :)
Idag känner jag mig helt mörbultad, har träningsvärk och känner mig tight i tryne, som man säger i Norge. Vilket egentligen betyder " är du dum i huvudet?" men jag känner mig tight i tryne på svenska haha. Gjorde ju det igen, en faceplant i onsdags när vi var ut. Drack ju inte ens mycke och hade bara druckit en öl innan vi drog dit. Skumt! Fick iaf ett fint hål rakt igenom läppen, så nu har jag en skorpa på överläppen som ser ut som hitlres mustasch ;)
Åke och Annika har åkt till Evelinn i Turkiet, så vi blir i Korskrogen och tar hand om huset. Förrästen så saknar jag min lilla brutta Evelinn, det är tomt utan henne här hemma <3
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Mattias är i Horndal på skroten och jobbar lite och Stellan och dem ligger ute i stugan. Dem har väl vart vakna och spelat dator hela natten misstänker jag. Men ikväll blir det npg iaf att grilla :) det är mys!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?