Onsdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-27 » 16:57:48
Vaknade ovanligt tidigt idag, klockan sex :O Kände inte direkt för att gå upp så tidigt, vad skulle man göra då lixom? Försökte somna om och lyckades till slut. Gick sedan upp klockan tio. Mamma ringde, så packade tvätten och drog med henne till stan. Köpte ett par skor. Mina tygskor blev ju helt förstörda i Norge :/ Hängde sedan med till Horndal. Red min fina prins en sväng. Kommer inte få träffa honom på mer än en vecka nu :( Cry cry! Tur jag har mamsen som tar hand om honom under tiden. Håller iaf på att tvätta upp kläder nu. På fredag åker vi ju till classic car week i typ en vecka. Sen börjar jag jobba :/ Men tror jobbet kommer bli ganska skoj faktiskt. Så sköna människor där så :)
Om någon timme tror jag mamma ska skjutsa hem mig. Blir att börja packa åså då. Just nu sitter ja i soffan och äter oliver, fyfan de är såå jävla gott :) namnam!
Juste, min moster fyller 51 år idag, grattis till henne :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?