Onsdag!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-06 » 17:19:05
Då har man gjort en del nytta idag då :)
Gick upp klockan nio, drog in och åt frukost sedan cyklade jag till lägenheten. Slängde i en maskin tvätt och bakade hallongrottor, men jag bytte ut hallonsyltet mot en dumlekola istället. Mums! När tvätten var klar så hängde jag den sen kom Elin. Följde med henne till lager 157, har inge pengar själv för att shoppa för men har aldrig vart där så var kul att se något nytt iaf. När jag kom hem igen så gjorde jag as god fläskfile i ugnen, blev till coh med fyra matlådor över ;) Blir fint det att ta med till Norge i helgen. Vi åker ju imorgon kväll på gatebil. Ska bli skoj :D Ah slängde i en till maskintvätt och har nyss hängt den. Tänkte jag skulle diska och lite sånt sedan cykla till Korskrogen igen.

Under allt gott i mitten så ligger fläskfilen och på sidorna är det champinjoner.



Hallongrottorna, fast med dumlekola.

Postat av: sabina
URL: http://swilen.blogg.se/ 2011-07-08 / 06:11:53

Jäklar vad flitig du blivit Sandra :)

En riktigt husmor.

Bara ett litet knyte som fattas ;)



<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?