Söndag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-24 » 10:53:55
Skrev inget igår men jag åkte iaf till Horndal med Mattias och Åke. Hoppade av hemma hos mamma och topg med mig henne och lilla syster ut på en ridtur. Gick hur bra som helst, jag tror att jag är kär.. I min fin fina pålle! Dessutom var det nog första ridturen på många många år som min lilla syster inte gnällde något alls. Bra där! Efter ridturen lagade jag tacos, det var mumsigt. Sen åkte vi till stan mamma handlade lite sen körde hon mig till Korskrogen. Kollade när grabbarna grus höll på i garaget och hjälpte till lite smått. Sen blev det tv tittande för hela slanten.
Just nu sitter jag i soffan, dem andra är och hämtar husvagnen som vi ska ha med till Rättvik :) Idag vet jag inte vad vi ska göra. är ju söndag. Men för mig känns det som en lördag?! Nykter helg har jag haft oxå, det är bra gjort :)
Lite suddig bild men.. Rollsen <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?