Tisdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-26 » 21:55:33
Har varit uppe innan klockan tio varje morgon i över en vecka nu, fint de! Känns mycke skönare de än att sova bort dagarna. Idag när jag vaknade så käkade jag frukost sen gick jag över till Tommy som hade ställt upp dörren till sin lägenhet. Jag hade ju lovat hjälpa honom med städningen. Så medans han var i Fagersta så passade det fint. Efter 3 timmar och 15 minuter så var jag klar. Pust och stön, men de blev resultat vill jag lova!
Fortsatte sedan hemma och städa lite.
Palm och Stellan plockade upp mig när dem skulle till stan, så hoppade jag av hos Fanny. Åkte med henne och hennes mamma till Kupolen för att titta lite. Är typ pank men köpte iaf en bh, vilket var behövligt!
Nu sitter jag i soffan, har ont i hela kroppen känns det som. Tror jag börjar bli gammal? Haha. Resten av kvällen blir att nörda fb och sen sova film :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?