Torsdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-28 » 10:39:44
Sov på soffan inatt, somnade framför tvn. Men vaknade ganksa tidigt, var ju hur ljust som helst och varmt i rummet när solen började lysa in.
Fick ju en räkning på 1500 för en ny cylinder eftersom jag tappat bort ena lägenhets nyckeln. Men hittade ju nyckeln två dagar efter jag lämnat in dem andra. Ringde och berättade att jag hade hittat den osv men dem lät så otrevliga. Sen bad hon mig ringa vaktmästaren och han skulle höra av sig. Men inte gjorde han de. Nu ringde iaf Björn till "riktigta" företaget i Sthlm och berättade det hela. Så dem halverade fakturan till 750, bara för det dåliga bemötandet här i Avesta. Tackar!
Tänkte gå ner och slänga i en maskin tvätt har bara sängkläder och några handdukar kvar att tvätta, eftersom ja tväddade de mesta i Horndal igår. SEn lär jag börja plocka fram en massa kläder och se vad jag ska packa ner. Åker ju till classic car week antingen ikväll eller imorgon, vilket jag hoppas på. Blir så stressigt idag om vi ska åka ikväll. Mattias kommer iaf hem runt fem tiden idag, så det visar sig då hur det blir. Jag lääängtar :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?