Uppdatering.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-07-18 » 17:44:12
Ouff vad trött och blöt jag är. Björn kom och hämtade mig typ elva imorse. Drog med mamsen ner till stallet. Har nu mockat ur 3 st boxar, burit & staplat 202 hö balar och sopat i heeela stallet. Ganska duktigt om jag får äsga det själv :) Fyfan vilket väder, man är ju blöt från topp till tå.
Jag som skulle åkt och kollar på en pålle idag, men får ta det imorgon istället, regnar för mycket :/ Gubben som äger honom sa " ja om man ska ut i detta väder så lär man ju ha groddräkt och snorkel" haha ja och det skulle se ut de sa jag :P Han verkar skit schysst.
Nej nu ska jag duscha sen kila till affären och efter det blir de film hela kvällen. Skönt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?