Bara för att.

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-21 » 20:02:45

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1:
svart
Färg 2: lila
Färg 3: brun

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: nej kan jag inte påstå
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja det kan man väl säga?!
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha aa
Kysst en kompis: ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag var hemma hos Mattias päron i Korskrogen, gjorde inget spec. vi var bakfulla :P
Vilken tid vaknade du idag: 10.00 ungefär
Vad gjorde du igår runt midnatt: låg och snackade en massa med systeryster
Någonting som du längtar till: helgen, då ska vi på semester
Senaste gången du träffade din pappa: var några år sedan, han gick bort 2006 :( <3
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns väl en del men inget ja kommer på just nu, vill ha ett jobb fram förallt.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej
Vad gör dig irriterad just nu: att jag skjutit/skjuter upp viktiga saker
Långt eller kort: beror väl på vad man pratar om?
Vad gillar du gällande dig själv: ehm? jag kan säga vad jag tycker och tänker, samtidigt som jag står för det

DIN FÖRSTA:
Operation: ingen än så länge
Piercing: tungan och ehm ;P
Tatuering: 3st
Bästa vän: har ingen spec så
Sport: fotboll?
Husdjur: hund och katt
Vaccination du minns: typ i skolan? vet inte
Förälskelse: -
Alkohol du drack: öl och cider

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? 
Läppar eller ögon: ögon 
Kramar eller pussar: både och såklart
Kortare eller längre: längre oftast
Romantisk eller spontan: både och
Tatueringar eller piercingar: tatueringar självklart!

Postat av: Mia
2011-07-03 / 09:33:27

Du har väl en förälskelse?:s varför ett -?:/


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?