Måndag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-27 » 10:01:06
Oj oj efter våran mini semester så ska man nu återgå till verkligheten.
Vi har haft en riktigt skoj och mysig helg måste jag säga, tack mina nära och kära :) Kan sammanfatta det vi gjort i helgen är druckit, grillat, skrattat m.m. Som vanligt när vi åker iväg någonstans så går man inte så långt ifrån sitt "fest-ställe" alltså stället där vi satt upp våra stolar och bord på. Haha jag vet inte varför det är så? Då kan man ju lika gärna campa hemma på gården :P Men nej det har iaf vart riktigt trevligt. Har tyvärr inga bilder, dem ligger på Leenas kamera, men vet inte om man skulle kunna publicera något av dem? Hahaha! Den ena är värre än den andra. Hoppas iaf att alla haft en lika trevlig midsommar som mig!
Just nu ligger jag hemma i soffan, är hungrig & tröttare änt tröttast. Mattias drog till Horndal för en stund sen, han ska hjälpa far sin vid skroten. Jag har inga direkta planer för vad jag ska göra idag förutom att besiktiga gamla lägenheten, bara att hålla tummarna för att summorna inte blir så höga på grund av slitage eller något sånt.
Ja ja, fixa lite käk nu. Uppdaterar väl senare och berättar hur det gick och vad jag har för mig...
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?