Måndag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-20 » 12:12:13
Har vart vaken till och från sen Mattias klocka ringde, har vart för varmt under täcket och för kallt utan på. Vilka problem jag har va? Haha.
Sitter just nu i soffan och ska snart göra frulle. Tror närmare bestämt att jag åker till mamsen i Horndal idag. Maritha och alla dem är ju där så :D
Behöver plugga svenska oxå, men de är ju sååå tråkigt. Men det är ända ämnet jag har kvar, har pluggat klart tre andra redan, men dem var mycke roligare :)
Fan känner mig ganska stressad med allt. Idag måste jag ringa till Bolunden om en tid till att besikta lägenheten, det ska ju göras två veckor innan man flyttar ut. Har ju bara lägenheten till den sista juni. Brottom brottom. Måste även flytta ur det sista i den, ssängen och soffan sen städa allt skit :/ Åh jag tror jag går i ide...
Nej nu är det frulle dax, jag uppdaterar säkert mer under dagen när jag är i Horndal :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?