Onsdag!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-22 » 10:53:18
KUL start på dagen eller inte. För det första så har jag drömt värsta hemska drömmen :( Usch! Sen när jag loggade in på min infokomp sida (sidan som jag pluggar från), så har dem tagit bort mitt sista ämne, svenska b. Jag tänkte ringa och förlänga kursen idag, men nej då var den borttagen. Dem har aldrig vart så här snabba med att ta bort någon kurs tidigare. Det gör mig skapligt irriterad. Har mejlat till både läraren och hon den andra som sköter uppskjutningen. Så får verkligen hoppas att dem fixar det där nu. Vill ju göra klart den.
Sen har jag även ringt till vaktmästaren och bokat tid för att besiktiga den gamla lägenheten. Hinner inte flytta ur den och städa ur den själv eftersom att jag åker bort i morgon. Men familjen skulle hjälpa mig med de, Ett stort tack till dem :)
Idag har jag tvätt tid. Måste även börja packa inför vår lilla semester.
Det är mycket nu känner jag, skulle behöva klona mig själv!!!
Postat av: sabina
URL: http://swilen.blogg.se/ 2011-06-26 / 17:32:04

Ja, ibland skulle man behöva klona sig allt :P

eller ja, ganska ofta.

tycker inte man hinner med nånting längre :(


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?