Uppdatering.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-22 » 23:22:58
Ja då var dagen snart slut då, tack och lov. Har inte varit min dag idag. Men har fått lite vettigt gjort iaf så som att städat, tvättat och lagat god mat.
Var till Korskrogen en sväng också men nu är vi hemma igen. Ska väl sova snart så man orkar upp imorgon. Mamma och dem kommer ju in till tio så blir det att bära lite grejer sen får dem städa ;) Jag lär handla mat och packa, för det har jag ju såklart inte gjort idag.
Tidigare ville jag bara skita i allt, tyckte allt sög getpung. Men nu är jag gaanska taggad inför trippen ändå :P
Ne kolla runt lite sen sooova, ska bli skapligt skönt!
Bjuder på en bild från när jag va i Stockholm på Amanda och Neo :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?