Uppdatering.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2011-06-30 » 17:35:47
Japp, jag tog tummen ur röven och satte igång. Gick först till Karlbo för att hämta cykeln, sen cyklade jag till stan. Diskade plåtarna och slängde det sista, cyklade sedan ner till Bolunden och berättade att jag var klar. Var förbi bibblan på vägen tillbaka till lägenheten (lånade om böckerna) sedan träffade jag på vaktmästaren som godkände städningen och allt. Så nu har jag lämnat ifrån mig nycklarna SKÖNT!!! Men lite synd är ju att jag lyckats tappa bort ena nyckeln till lägenheten, så lär betala 1500. Hoppas jag inte åker på någon annan betalning, men med min otur så gör jag väl det :/ Suck.
Är iallafall tillbaka i Korskrogen efter det svettiga cykelpasset :P Haha. Ska snart ta en dusch sen får vi se vad vi hittar på. Grabbarnagrus är ute i garaget och mekar. Jag var snäll och sopade lite där ute iaf :P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?