Alla <3 - ans dag!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-02-14 » 09:24:05
Idag är det alla hjärtans dag, jag älskar er alla mina nära och kära <3 Det är ni som gör livet värt att leva.
Jag och min underbara Mattias har varit tillsammans i fem månader idag oxå ;) Men det känns som längre... Många många fler månader kommer det att bli. Jag älskar dig så otroligt mycket, du är det bästa som hänt mig <3
Skulle vilja lägga ut bilder på alla mina nära och kära men det går ju inte och inte heller har jag några kort.
Sänder en extra kram till dig min pappa som vakar över oss där uppe i det blå <3 Jag saknar dig så himla mycket!
Postat av: lotta
URL: http://mittglamorosaliv.blogg.se/ 2012-02-14 / 10:59:34

ha en bra alla <3ans dag stumpan ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?