Fredag!

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-02-10 » 10:19:30
Jag är trött skulle bara vilja gå och lägga mig igen..
Älskling är på möte med chefen sen skulle han och sin far åka till någon kille som är duktig på att bygga motorer. M ska ju fixa sin röda fara ;)
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på under tiden, tänkte jag skulle ner och rida eller longera Rollsen (som tyvärr inte blev av igår) men det är ju så himla kallt... Jag vill stanna i sängen helst hela dagen och bara mysa under täcket! Senare ska vi väl iaf hålla på med huset, vill bli klar nuu.
Postat av: Lotta
URL: http://mittglamorosaliv.blogg.se/ 2012-02-10 / 10:33:29

jag är så avundsjuk att du får renovera hus och flytta in. Jag HATAR att bo i lägenhet som dessutom är lika trång som mina byxor är just nu.


Postat av: lotta
URL: http://mittglamorosaliv.blogg.se/ 2012-02-13 / 16:26:00

jag saknar också en sån kväll :( klart det kommer bli sånna igen! det kräver bara lite bättre planering nu än förr. Jobbiga är ju jag är ledig helger och din karl är ju också bara hemma över helgen :P Men vi får nog till det snart ska du se :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?