Onsdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-02-01 » 19:09:39
Seg imorse, somnade om efter klockan ringt. Vaknade halv tio av att mamma ringde.
Har idag varit i Horndal hos svärfar på skroten och städat. Efter de åkte jag till mamma och hon bjöd på pannkakor. Jag tog med mig dem två små hundarna och hämtade Amanda vid skolan när hon slutade tio i två sen åkte jag hem :)
Väl hemma lunchade jag hästarna, hade nycklarna till sadelkammaren i en annan jacka så kunde inte fylla på vatten på samma gång. Så åkte hem igen sen tog jag med mig Jackie på en promenad dit ner :)
Grejerna jag igår skrev om är idag beställda, vilken fantastisk pojkvän man har va ;) Imorgon kommer han hem, jag lääängtar!
Har för en stund sen varit över till vårat hus och lagt i nät i två längder på gipset och sedan spacklat på dem. Får se resultatet imorgon, hoppas det blev bra.
Nej resten av denna kväll ska jag engagera mig med att kika tv med svär päronen..
Surikaten Zally, snygg stil hon har va?
Tröttmössan Zonja!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?