Vår känslor i kroppen!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-02-14 » 12:52:37
Efter mötet jag var på igår så åkte jag och lilla Jackie till Fanny & Akashan. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Det var kul att se dig igen vännen :)
Jackie snodde Akashans grisöra sen låg han snällt och tittade på medans hon smaskade i sig de ;)
På kvällen sen hade vi träning i ridhuset för Susanne Wider, lika kul som alltid :) Vi gjorde nya övningar som var svåra både för mig och Rollsen. Så idag har man träningsvärk haha Bara att fortsätta träna och kämpa på.
Jag har idag varit över till huset, målat och städat. Det är så sjukt fint väder så nu har jag tagit en paus och tänkte kila ner till hästen och rida.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?