Äntligen torsdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-01-19 » 12:05:09
Klockan ringde åtta, ringde som vanligt älskling och sedan gick jag ner och åt frulle. Skyndade mig till stallet, jag och Linn skulle ju till ridhuset och öva lite på de Sussie rekomenderade.
Vi kom iväg till ridhuset runt halv tio, tror ni vi fick upp dörren då? NEJ! Den måste ha frysit fast. Så det fick bli en ute ritt. Kallt men samtidigt skönt.
Klockan elva var jag hemma igen och klar med allt i stallet. Skönt.
Har nu fixat med lite papper och mejlat arbetsför..
Ska släpa ut fläsket och svettas lite i gymmet nu tänkte jag.
Ikväll kommer älsklingen hem, sååå underbart <3 Kan inte beskriva med ord hur glad jag är att jag får dela mitt liv med dig. Varje kväll somnar man med ett flin på läpparna, jag älskar när du säger och skriver så gulliga saker som du gör. Jag älskar dig av hela mitt hjärta Mattias!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?