Ibland faller blogg-lusten tillbaka!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-01-16 » 22:54:47
Det har hänt en del saker i mitt liv. Jag är så lycklig, kan knappt beskriva det med ord!
Har världens finaste pojkvän som jag ska dela resten av mitt liv med, en underbar familj, goa vänner och en mysig häst som jag spenderar en del tid hos. (Visst har det hänt sorgliga saker oxå, som när vi var tvugna att ta bort våran gamla vovve Zippan <3)
Vi har som sagt köpt huset, håller på med renoveringen för fullt. Sov rummet blir klart på fredag och vi har även kommit långt med stora rummet. Resten som skall renoveras spar vi nog ett tag, vi vill ju flytta in så fort som möjligt ;). Inom 1-2 månader bor vi nog där.
Jag har tagit körkort, vilket ingen kan ha missat va? Haha, var ut på sjön i söndags och sladdade med Mattias, han tyckte jag var bättre än väntat och jag fick mycket beröm<3
Har börjat tagit ridlektioner med Rollsen för Susanne Widner, super kul! Man längtar verkligen till träningarna. Han är lätt lärd och duktig min kille. Kommer fortsätta att träna för henne och vi har lagt upp en del mål vi ska nå.
Jaja lite uppdaterat nu efter en lång blogg pause!
Dagen: Mattias åkte till jobbet tidigt imorse, vilket alltid är lika jobbigt. Saknar ju honom enormt mycket när han är borta och jobbar :* Som tur kommer han ju hem på torsdag igen.
Idag har jag iaf varit på möte, lackat golvet i huset, tagit en promenad med hästen, borstat Jackie och degat framför tvn.
Nu ska jag sova och samla krafter till morgondagens planer.
Nattinatt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?