Onsdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-01-18 » 15:59:27
Var seg upp ur sängen imorse, efter nio gick jag upp.
Har idag lackat sovrums golvet en sista gång :) Skönt, men nu lär vi vänta i två veckor innan golvet nått sin naturliga slitstarka yta.
För en liten stund sen kom jag hem från en ute ritt med Rollsen, den gick kanon. Testade att göra en galopp fattning som Sussie sa att jag skulle testa varje gång jag va ut. Han galoppade iaf några steg. Bygga mer och rätt muskler sen så.. Bara att fortsätta träna och träna.
Kusin Elin har varit himla snäll och gjort ett tränings schema till mig som jag ska försöka att följa ;) Vi har ett gym här ute i garaget som jag tänkte ta mig lite tid i och pumpa, haha! Tänkte testa på första träningsprogrammet idag. Så imorgon kommer nog träningsvärken sätta sig på sin plats.
Älskling kommer hem imorgon, jag lääängtar så. Torsdagar är dem bästa dagarna i veckorna. Då blir det massa mys och fixa i huset <3
Bjuder på en fin bild på älskling och sötaste Zally!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?