Tisdag!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-01-31 » 10:53:01
Träningen för Sussie igår gick kanon, vilken duktig pålle jag har :) Han lär sig himla fort, och vilka muskler han börjar få :)
Hade som sagt sov sällskap inatt, kusin Elin kom ju. Vi kollade tv, nörda lite dator och råkade somna till filmen.. Vaknade innan nio, har käkat frukost och nu är vi lite slöa :)
Idag ska jag rida eller gå en promenad med Rolle, kan tänka mig att han har träningsvärk sen igår, sen gå över till huset och slipa lite.
Postat av: lotta
URL: http://mittglamorosaliv.blogg.se/ 2012-01-31 / 17:16:52

kul att du börjat blogga igen! Så kan jag se vad som händer i ditt liv :P ser att du fått ny design också, skoj! Jag har också återupptagit bloggandet haha. Så om vi uppdaterar våra bloggar ofta, vet vi vad som händer i den andres liv så slipper vi smsa, ringa osv. haha ;) nej skämt åsido. BLOGGA OFTA SÅ JAG HAR NåT ATT GÖRA PÅ JOBBET PUSS


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?