Tisdag!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allmänt  |  Daterat - 2012-01-17 » 16:41:24
Hej hopp!
Gick upp som vanligt runt halv nio, försöker hålla mig till den tiden. Ibland går jag upp tidigare och ibland senare beroende på vad jag ska göra. Det är så hemskt att sova bort hela dagarna. Fattar inte hur jag kunde göra det förr.
Idag har jag iaf varit på stan med mamma och vi åkte även till min lilla mormor och jag i Hede. Jag köpte fyra kuddöverdrag till soffkuddarna ( på jysk), och 5st ljuslyktor (hos "mormor"). Jag får aldrig nog av såna ;) jag ääälskar ljus!
När jag kom hem gick jag över till vårat hus, målade och grejade med Annicka sen la jag på ett till lager med lack på sovrums golvet. Det kommer bli fin fint.
Var ner en snabbis till stallet och pussade på Rollsen och fyllde på vatten åt pållarna. Orkade inte rida idag, får göra de imorgon istället :)
Väntar nu på att svärpäronet Åke ska komma hem så vi kan käka middag, sen blir det att undersöka lite vart man kan söka jobb. Antar att de blir slapp framför tvn efter de. Jag är trött.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?